tisdag, februari 15, 2011

Dag 5 - Min västa vän

Tjena, jag e här igen! Hjärtligt välkomna.

Dagens, min bästa vän. Nu e de ju så att jag inte kallar någon utav mina vänner för bästa vän, de låter kanske dumt men de varierar ju, den där trygga känslan man känner för en vän. Jag har bra vänner, självklart några jag hellre väljer att vara med, men inte 1 speciell, en "bästa vän".
Fast, nu låter de som jag tycker de e fel med å ha en bästa vän, de tycker jag verkligen inte, bara känt att jag inte kan känna så för nån. Tycker nog prio ett (för mig) är att vara bästa kompis med mig själv, å de e ju nått man ständigt jobbar på.
Så sanningen är nog att jag e lite rädd för å kalla någon utav mina vänner för bästa kompis.

Jag tror jag stannar där, för nu.
//Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar